3/7 Part 1 Lost in Big City

August 25, 2012

Day 3, Korea Trip 2012 Part 1. We got lost in this big city | 3日目,韓国旅行2012 パート1.私達はこの大都会の中で道に迷った.

Actually we're going to Kimchi Museum first before met our today's guide. But due to misunderstanding, we took the wrong train and get lost. We couldn't make it to go there because we already running out the time. Then we changed our plan and went to the palace near our meeting place.Thankfully we didn't get lost on our way back to our meeting place.

実は今日のガイドに会う前に,私達はまずキムチ博物館に行くつもりだった.けど,誤解があってから間違った列車を乗って迷った.時間が不足しているので,あそこまでできなかった.そして,私達は計画を変更し,待ち合わせ場所の近くに宮殿に見に行った.ありがたい事のは私達のお待ち合わせ場所の帰る道に迷わなかった.



Surprisingly the palace has many beautiful buildings inside with beautiful garden in front. Too bad we didn't put this palace as our destination yet thankfully we got lost earlier so we could come and sightseeing for awhile. We also took a part in secret garden tour that they provided. Even we couldn't finish all the tour, we're still satisfied knowing the history from the guide. We must go out soon before the meeting time. We didn't want to make our today's guide waiting too long.

驚くべきことに,宮殿の中で美しい建物の正面に美しい庭が付いているがたくさんある.悪いのは私達の目的地にとして,この宮殿が入ってなかったけど,以前が迷ってだからこの宮殿に少し観光することができたのはありがたい.他に私達は彼らが提供したシークレットガーデンツアーに参加した.ツアーが終えることができなかったが,ガイドさんから歴史を聞いたから十分だ.会議の時間前に宮殿から出て行かなきゃ.今日のガイドさんにあまり長い時で待ちのは欲しくないつもりだったから.
   

For more info about this palace, you can go to this website, visit korea. 
この宮殿についての詳細情報については、このウェブサイトで、韓国を訪れる.



Next part will be telling about our trip with our guide. 次のパートはガイドさんと一緒に観光についてである.

You Might Also Like

0 Comments