Before and After The Show

February 17, 2009

私の住むところという別府から神戸まではフェリーに乗って,12時間ぐらいかかった. コンサートのは午後にあるだから,私と私の友達がと思ったのはコンサート前に少し神戸を散歩した.ここではその旅からの面白いと思う写真がある.

I took ferry to get in Kobe from Beppu, the place that I live for now and it needs around 12 hours to get there. Since the concert is in the afternoon, so me and my friend decided to strolling around the Kobe until the time for concert. Here's the pictures that I think interesting. 

 
In front of mall (I forgot the name) |  モールの前 (モールの名前が忘れた)


 
Chinatown |  チャイナタウン

Look at those 3 buildings, the color are so cute! | それの3つ建物を見て,色が可愛いだよね!

 
Good morning Kobe, this is our last day |  おはよう神戸,今日は私達の最後の日だ.

Kobe Tower | 神戸タワー

 
In the past there was very big earthquake happen in Kobe. And this is the site that being left from that earthquake, the location is very close with Kobe Tower. | 昔は神戸で大きな地震があった.そしてこれは地震のサイトがまだある物であって,神戸タワーに近くである.


神戸|14日-16日2月2009年

You Might Also Like

0 Comments