Coldplay Viva Tour 2009

February 15, 2009

これからこの写真ブログ上で最初の記事で写真を介して,私の話を共有するだ.

This is my first post on this photo blog and I am going to share my story thru these pictures. 

はい,神戸で2009年の Coldplay Viva Tour へ行って,それが私の初めてのコンサートを見てという経験だった. 始に許可のためにお父さんに尋ねて,お父さんが私の自分のお金が使うように良いと言われてから私はすごく嬉しかった. 行け~!! 

Yes, I went to Coldplay Viva Tour 2009 in Kobe, Japan and it was my first experience watching concert for live. I was super duper happy when I asked my dad for the first time and he gave me permission as long as I use my own money. Then here I go~! 


 
After the opening part | 開口の後


 
and I enjoying the show |  さて,私はショーを楽しんで見て

 
Closing part | 閉鎖

 
Encore | アンコール

 
The real closing part | 実際の閉鎖

2009年|神戸|Coldplay Viva Tour 2009

You Might Also Like

2 Comments

  1. oke, i'm officially jealous of you right now.

    Coldplay???? oh my..

    ReplyDelete